Sixt is autoverhuurder nummer 1 in Duitsland en Oostenrijk en heeft wereldwijd een netwerk van 3500 verhuurlocaties in meer dan 100 landen.

Welke huurauto u ook wilt, we bieden een ruime keus: van een kleine stadsauto tot een stationwagen of minibusje. Naast een huurauto kunt u bij Sixt ook een vrachtwagen of bestelwagen huren.

Sixt heeft in Nederland verhuurlocaties in het hele land. Bovendien hebben de vestigingen een strategische locatie bij luchthavens zoals Schiphol Airport, Eindhoven Airport en Rotterdam Airport.

Naast autoverhuur op de luchthavens, bieden we een uitstekende service vanuit de vestigingen in de grote steden als Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. In de eerste twee steden is er een verhuurlocatie vlakbij het Centraal Station.
Voor meer informatie
Kruisweg 791
2130 AG Hoofddorp

Tel: 023 56 986 56
E-mail:
klantenservice@sixt.com
Website:
http://www.sixt.nl
Beoordeling


Rapport
Cijfer
4,2
uit 3 beoordelingen


Plaats uw beoordeling
 

Sixt - auto- en bestelwagenverhuur biedt u o.a. de volgende huurauto's aan:

Personen auto's

- Renault twingo
- Volvo S60
- Seat Leon
- en vele anderen

 

Bestel- en vrachtauto's

- Peugeot
- Iveco Daily
- Peugeot Partner
- en vele anderen

 

Internationaal

- VW golf in Duitsland
- Ford Focus in de UK
- Opel Astra in Oostenrijk
- Peugeot 308 CC in spanje
- en vele anderen

 
 


 
 
Review door Victor Franssen op vrijdag 26 augustus 2016, 19:08
Wij hebben de auto met blikschade teruggebracht omdat wij de vangrail geschampt hadden. Gelukkig geen blessures, alleen blikschade. Tja, wel krassen van voor tot achter, dus eigen risico foetsie. Terecht, dat is onze keuze geweest.

SIXT heeft ons later een oor proberen aan te naaien door te zeggen dat de auto niet verzekerd zou zijn geweest (ondanks de door ons afgesloten verzekering !!!!!) omdat wij de politie er niet bij gehaald hadden. Of wij even de 6.000,- euro schade wilden betalen. Zo niet dan zouden we in een systeem (ELENA systeem van de BOVAG) komen zodat we nooit meer ergens een auto zouden kunnen huren. En om het nog erger te maken werden we meteen beschuldigd van "doorrijden na een ongeval" alsmede van een "vluchtmisdrijf". Het is bedreiging en bangmakerij van de hoogste plank doorspekt met valse beschuldigingen. Het wordt overigens gedaan door meneer Jeroen Snoek van de Schade-afdeling in Hoofddorp.

Het is dat wij sterk in onze schoenen staan, maar ik denk dat de meeste mensen onder druk van de juridische afdeling van een bedrijf als SIXT en de door SIXT gestuurde deurwaarders wel tot betaling over zouden gaan. Of, op z'n minst zouden happen in de snel voorgelegde betalingsregeling.

Wij hebben van begin tot eind gezegd dat een rechter uitspraak mag doen als zij (SIXT) denken dat ze in hun recht staan. Uiteindelijk hebben ze de gang naar de rechter natuurlijk nooit gemaakt. Ze wisten van begin af aan natuurlijk al dat ze geen poot hadden om op te staan.

NOOIT MEER SIXT, dankzij Jeroen Snoek van de Schade-afdeling te Hoofddorp.

PS:
Het ELENA systeem is door de BOVAG in het leven geroepen om autoverhuurder de mogelijkheid te bieden elkaar te informeren over autodieven, wanbetalers en ander gespuis. Het is niet bedoeld om SIXT een instrument in handen te geven om klanten onder druk te zetten om één of andere (onterechte en ongegronde) vordering te laten betalen.


Bestelling geplaatst medio Januari 2016
Beoordeling
product
service
levering
prijs/kwaliteit
algemeen
Rapportcijfer

2,0
Review door Patrick op dinsdag 6 januari 2015, 15:00
Vorige week een BMW 1 serie bij Sixt Apeldoorn gehuurd. Overigens een erg prettige auto. Keurig volgens afspraak geleverd. Volgend jaar ben ik weer van de partij.

Patrick

Bestelling geplaatst medio December 2014
Beoordeling
product
service
levering
prijs/kwaliteit
algemeen
Rapportcijfer

8,7
Review door Stefan op vrijdag 22 februari 2013, 00:12
Ondanks ontvangen reserveringsbevestiging 4 (!) dagen later gebeld door Sixt Maastricht. Er bleek "opeens" toch geen busje beschikbaar te zijn en ik moest mijn heil maar elders zoeken. Sixt annuleerde eenzijdig de reservering. Nadat ik via andere verhuurder gelukkig toch nog een busje kon huren, speelde Sixt het klaar om 2 dagen later een mail te sturen met het bericht dat het gereserveerde voertuig klaar stond. Weer bellen met Sixt, met bericht dat zij nu juist zelf geannuleerd hadden, en hun bus niet meer nodig was. Kortom: volkomen onbetrouwbaar. Wil je zeker zijn van een voertuig, blijf dan weg bij Sixt Maastricht.

Bestelling geplaatst medio Februari 2013
Beoordeling
product
service
levering
prijs/kwaliteit
algemeen
Rapportcijfer

2,0
Plaats uw ervaring met Sixt.

uw review is :   
naam :
U heeft geen naam ingevuld. Dit veld is verplicht.
e-mailadres : (dit adres wordt niet openbaar gemaakt)
U heeft geen geldig emailadres ingevuld. Dit veld is verplicht.
 
Hieronder kunt u een beoordeling geven op verschillende punten. Hoe meer sterren, hoe beter.
 
n.v.t.
product
Hoe beoordeelt u de kwaliteit van het geleverde product of dienst?
service
Hoe beoordeelt u de service van dit bedrijf?
levering
Werd er op tijd geleverd (en retour gehaald)?
prijs/kwaliteit
Hoe beoordeelt u de prijs/kwaliteit verhouding?
algemeen
Wat is uw eindoordeel over dit bedrijf?
U heeft geen beoordelingen ingevuld. Minimaal 1 beoordeling is verplicht.
In het onderstaande veld kunt u nog op- of aanmerkingen kwijt over Sixt.
Geef aan wat prettig was en wat minder prettig. Werd alles naar wens geleverd? Werd u vriendelijk te woord gestaan? Was alle informatie duidelijk?
Bestelling geplaatst medio
 

Het gebruik van een geldig e-mailadres is verplicht. U dient uw beoordeling te bevestigen om misbruik te voorkomen.
Uw e-mailadres wordt niet aan derden vrijgegeven en zal door ons alleen gebruikt worden om bij vragen over uw beoordeling contact met u op te nemen.



Om Huur.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies. Bekijk ons cookiebeleid. akkoord